Spesialtilbud
CONTAINEX - Customer Service Manager

Customer Service Manager

Allrounder med organisasjonstalent

CONTAINEX - Customer Service Manager

Med containere skaper vi optimale romløsninger for mange forskjellige kundebehov. For at dette skal fungere perfekt trenger vi Customer Service Managers som er ekte organisasjonstalenter.

I denne funksjonen er du knutepunktet mellom salg og produksjon og ansvarlig for at alle prosjekter avvikles på best mulige måte. Fra planlegging til ferdigstilling

Dine oppgaver:

  • Du starter med å sette opp et tilbud og avvikler deretter alle faser i prosjektet
  • Du samarbeider tett med din Sales Manager
  • Du bearbeider anbud
  • Du fungerer som et internt koblingspunkt mellom innkjøp, produksjon og logistikk
  • Ved større byggeprosjekter eller anlegg koordinerer du samtlige montasjeteam og leveranser
  • Du har regelmessig kontakt med stamkunder og Key-Accounts
play
True
http://www.containex.no/-/m/images/ctx/07-karriere/containex-customer-service-intro.jpg

Isabel c., Customer Service Managerin:
Fornøyde kunder krever mye arbeid: Jeg ledsager de gjennom hele kjøpsprosessen, det vil si fra første kontakt, via oppsetting av tilbudet, aksept av oppdraget og bistår også kunden etter at oppdraget er gitt Det er fint at jeg jobber i et internasjonalt team der jeg kan få brukt språkkunnskapene mine. Jeg synes også det er moro at jeg får lære noe nytt hver eneste dag.

^ - Top
GREEN technology
GREEN technology Garanterte kvalitets- og miljøstandarder ligger til grunn for valg av leverandører, materialinnkjøp, produksjon og kvalitetskontroll.
Kontakt

Din kontaktperson for:

>

Denne nettsiden bruker informasjonskapsler (cookies) for å gi deg så god brukeropplevelse som mulig. Ved å klikke på "Godta" gir du ditt samtykke til bruk av informasjonskapsler. Hvis du ønsker å hindre bruk av enkelte typer informasjonskapsler, kan du klikke her. Mer informasjon om hvordan vi behandler personopplysningene dine, finner du på Bruksbetingelser og Personvernanvisninger.

Godta